In onze onderbroek op straat! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlies Oosten - WaarBenJij.nu In onze onderbroek op straat! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlies Oosten - WaarBenJij.nu

In onze onderbroek op straat!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlies

09 Augustus 2009 | Australië, Sydney

Goedemorgen, het is hier bijna half 9 en erg slecht geslapen...

Gistermiddag na mijn verhaal zijn we terug gelopen naar het hostel wat nog een heel eind wandelen was. Beetje omgekleed, opgefrist op de manier van wel fris, niet schoon. Want om half 8 moesten we verzamelen op het dakterras want we gingen uiteten, althans het meisje van de receptie had geregeld dat we ergens gratis konden eten + 2 drankjes in de hoop dat je natuurlijk blijft en hierna nog wat dollars uitgeeft. We zijn inderdaad gebleven want er onder zat een nightclub dus we hebben nog even gedanst. Maar rond 1uur hadden we het wel een beetje gehad en de sfeer werd steeds grimmiger, er werd meer geduwd ect. Dus we zijn weg gegaan. Al met al lagen we om 2 uur in bed. Lekker slapen zou je zeggen. Gaat even voor half 5 het brandalarm af en niet zo zachtjes ook. Voordat dan iedereen door heeft wat er gaande is en wat we moeten doen, waren we even verder. Ik voorzichtig om het hoekje kijken, word ik naar voren geduwd want nu opeens wilden ze wel naar buiten, ik nog even terug, toch maar schoenen gepakt, broek en vest. Juud had alleen haar schoenen aangedaan dus die stond letterlijk in haar onderbroek op straat. Nou daar stonden we dan. Nog geen 5 minuten later was de brandweer uitgerukt met 2 wagens, 10 mensen want het alarm bleef maar gaan. En dan ga je denken. Ik heb al ingecheckt, mijn paspoort ligt nog boven, net als mijn geld, telefoon en fotocamera, shit en nu? Dan kan je wel zeggen, doe je geld onder je kussen voortaan maar we waren uit geweest en deze waardevolle dingen lagen in mijn reistas en die was netjes afgesloten met een slotje want je weet maar nooit. Hoor nl. niet anders dan jongens en meiden die hier al ruim een half jaar tot een jaar zitten, die geen cent meer te makken hebben. Dus dan ben ik voorzichtig.
Gelukkig mochten we na 25 minuten weer naar boven. Loos alarm maar toch kan je niet gelijk meer slapen, je denkt nog wat na en voor je het weet is het 7 uur en gaat je buurvrouw haar tas pakken omdat ze haar vlucht moet halen. Dus lekker onrustig allemaal. Maar goed, nog 1 nacht hierna en dan mag ik het weer proberen in het vliegtuig.
Vandaag is de marathon van Sydney dus we gaan is even kijken hoe dat hier gaat.
In ieder geval, wij gaan nu ontbijten, tot snel in real life.
Kus

  • 08 Augustus 2009 - 22:49

    Gerrie:

    NEEEEE !!!

    Dat wil je niet mee maken !!!
    Gelukkig loos alarm !!!

    Nog fotoos gemaakt ? (shit nee, je camera lag nog boven)

    Be safe !

  • 08 Augustus 2009 - 22:50

    Wan:

    Was het geen goed idee om alles omder je kussen te doen. Nog even genieten en tot gauw.

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2009

In onze onderbroek op straat!

08 Augustus 2009

Homeless...

03 Augustus 2009

Familiebezoek

28 Juli 2009

Ik heb "het" gedaan!!!

25 Juli 2009

Over de helft, helaas of hoera!!!
Marlies

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 23027

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 26 Juli 2014

Senegambia

29 Juli 2010 - 19 Augustus 2010

Thailand here we come...

06 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: